Dagens Händelser :'(

Första Händelsen: skolan..... som tur var det en kort dag eftersom jag "TOG" ledigt. Vi hade matte, franska och biologi.

Andra Händelsen: träffa emelie nere på stan och sen gå till bussen. Eftersom vi gick för sakta missade vi den(inte mitt fel). VI fick ta en buss genom åby. När vi kom hem tittade vi på hello kitty saker som jag och emelie ska köpa :D. Sen kom julia och vi gick ut med emelies mormors hund.

Tredje Händelsen: Telefonen ringde och vipps var hela världen borta. Jag föl ihop på marken och vaknade inte igen förens jag låg i min låtsas pappas bil.

Fjärde Händelsen: Mamma drogade ihjäl sig.......

Femte Händelsen: JAG HAR EN NY VÄN !!!!! (((K)))

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj mycket på en gång...<3

2010-05-12 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0