Hej !

Idag vaknade jag halv 9 eller 10, kommer inte ihåg. Sen fixade jag mig för jag skulle vara med Isak. Men när jag åt frukost ringde han och sa att han var sjuk. Tråkigt. Fast han ska fota mig en annan dag. Sen var jag själv så jag ringde Nathalie och Jessica. Som kom hit vid 12 tiden. Mina föreldrar vaar på IKEA. ( vi renoverar huset ) Så jag var ensam hemma. Sen ringde Adam. Han hade sett på film. ( vet inte vad han såg ) Han hade köpt kinamat och ville äta med oss så han kom efter ett par minuter. Sammtidigt som vi åt såg vi på en skräckfilm på 5. Den var jätteläskig. Haha, Adam skratta åt oss när vi skrek som tjejer. Fast vi skratta när vi skrek att vi är tjejer, för då skrek han som en tjej. När Adam gått ringde Markus och Jonathan som ville att Nathalie och Jessica skulle gå på bio med dom så dom stack och lämna mig ensam. Just nu tittar jag på tv, vet it om jag ska göra mycket mer. Fast jag måste rensa min skogarderob. Nu ska jag blogga sen ska jag fixa med mina skor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0