Hej alla sötisar !

Idag vaknade jag halv 7. Då var det bara att fixa till sig och äta frukost. Bussen var 10 minuter sen så man fick vänta extra länge. När skolan börja var det först infomartion om veckans händelser. Det var lång tråkigt men som tur är den lektionen kort. Sen var det biologi, sexualkunskap. haha som om man inte redan visste allt om det. efter 1 och en halv timme var det dags för engelska, det var inte kul för vi hade läxförhör. Matten var lite roligare för vi såg på film, haha. Sen var det lunch och som tur hade jag pengar med mig så jag och gänget gick till pizzerian istället. Lunch rasten var som vanligt rörig. Nathalie, Jessika och jag messade och killarna fjanta runt som vanligt. Franskan gick bra för läraren var sjuk. Sen var det idrott och jag "glömmde" kläder så jag slapp gympan. Så när dem andra hade gympa åkte jag hem. Sen har jag bara tittat på tv hela dagen.
hoppas er dag var solig och bra ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0