Hej !

Sorry att jag inte har bloggat idag när jag har varit hemma. Men jag hade ingen lust, har nästan bara gråtit idag... Har inga bilder på min outfit heller har inte bytt från nattis. Har inte ätit fören Henrik kom med mat och stanna tills jag åt upp allt. Natalie har ringt tusen gånger. Snart är det begravning... Vet inte om jag vill gå. Hon ville ju inte ha mig. Eller ingen ville ha mig. Nu ser jag på tv och lyssnar på deppig musik. Känner mig som värsta emo. Hoppas att ni hade en bättre dag än jag. Gud vad taskigt jag är som gör er ledsna. Förlåt...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du vill prata finns jah ! ((K)) du gör oss inte ledsna vi tål det, kom ihåg att bloggen gör dig glad :D

2010-05-12 @ 21:22:52
URL: http://amandaqvist.webblogg.se/
Postat av: ida

Sv:

tack :*

2010-05-12 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0