Hejsan bloggläsare ! ♥

Nu kan jag säga att jag mår mycket bättre.

Jag fick massa fina kläder av min mormor och en ny mobil av min låtsas pappa. Jag är just nu ensam hemma men snart kommer Hendrik hitt och då ska vi se på filmer och äta pizza som han har med sig. Jag ska också gå och köpa godis, det blir en riktig myss dag. Imorse pratade jag med min kompis emelie i telefonen och hon skulle också se på film hela dagen fast skräck filmer och jag hoppas på att Hendrik och jag ska se kärleks filmer. Mina låtsas föräldrar är borta hela helgen så Hendrik ska sova över här från idag till lördag. Sen åker han hem och jag träffar julia och emelie. Men nu ska jag fixa mig så att jag ser snygg ut när Hendrik kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0