Mobil inlägg ;P

Idag vaknade jag vid 9 tiden och skulle ta min medicin. Efter att jag tagit den satte jag mig vid tv. Mamma gjorde frukost och pappa fortsatte renovera. Memmiis skicka ett mess när hon vakna och sen var det bara att klä på sig och vänta på Hendrik som skulle hämta mig. När vi kom fram till Memmiis var hon med Julia. Sen väntade vi på dem andra. När vi väntade lyssnade vi på musik och shoppa lite. Sen kom Elsa, Lovisa, Kasper och Linus. Dem andra kom när vi åt glass. Sen var dt bara att starta grillen. Marcus fick grilla för att Hendrik gjorde alla magsjuka sist han grilla. Så han får aldrig grilla igen! När vi ätit gick vi till en lekpark och är fortfarande där. Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0