Tråkig dag !

Idag var jag hos en läkare som skulle titta på såret och sprickan i benet efter kniven. Den läker som den ska och jag kan gå igen om 2 veckor, längtar som fan. Får inte dansa tills jag kan gå utan stöd av kryckor. Sen när jag kom hem visade mamma mig ett brev från tandläkaren jag ska dit om 3 dar. Annars har jag inte gjort mycket. Hendrik kom vid 10 tiden sa han. ( jag sov då ) Han har lovat att hjälpa mamma och pappa med att renovera istället för mig. ( kan ju inte gå utan kryckor så jag kan inte ) Hendrik är fortfarande kvar här och målar. Men han har varit med mig också vi såg på film. ( Alvin och gänget 2 ) Hihi han valde den för jag var så ledsen för att jag inte kan dansa. Haha den var rolig. Men sen hämta han bara mat och dricka till mig. Nu sitter jag i källaren och lyssnar på musik och chattar på msn. Hoppas er dag var lite roligare än min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0